poniedziałek, 29 lutego 2016

Tęczowa, okrągła, poduszka szydełkowa:)




Sprzedam wykonaną przeze mnie na szydełku, okrągłą poduszkę.
Jest bardzo miękka i lekka.
Z każdej strony inna tęcza:)
Włóczka: akryl.
Zapinana na trzy przezroczyste zatrzaski.
Poduszka bez wypełnienia, pasuje poducha o średnicy 40 cm i więcej.


Wymiary:
- średnica: ok 35-40 cm,

Cena: od 40 zł - np średnica 35 cm (plus bardzo lekka przesyłka).
Zapraszam również do mojej Galerii Misz-Masz:) - tam proces powstawania poduszki:)



W celu zakupu, proszę o komentarz i mail: krystynac66@interia.pl

8 komentarzy:

  1. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  2. Preciosos. Los colores me encantan, tan alegres!
    Saludos
    Maru

    OdpowiedzUsuń
  3. Preciosos. Los colores me encantan, tan alegres!
    Saludos
    Maru

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznosci :) piękne połączenia kolorystyczne :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Was für wunderschöne Handarbeiten. BRAVO !

    Sophie

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest poduszka ponadczasowa. Moja Babcia taką zrobiła i teraz na chwilę powróciłam myślami do przeszłości. Dziękuję za przypomnienie. Podusia oczywiście wspaniała.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaka śliczna! Ja jestem całkiem początkująca więc zrobienie takiej podusi to dla mnie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna poduszka, zazdroszczę zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń