Jak sprzedawać?

W Tej Chwili Bazarek nie przyjmuje nowych sprzedających wszystkich informacji udzieli Roszpunka pod adresem: kobrapf@gmail.com.
Oto nasz regulamin:

Zasady ogólne
  1. Bazarek (blog) jest:

    • wspólny i otwarty dla wszystkich, którzy zgłoszą  chęć uczestnictwa;
    • miejscem w którym można sprzedać przedmioty wykonane własnoręcznie według własnego projektu;
  2.  Nie zależy nam tylko na sprzedaży, ale również na miłej atmosferze, więc szanujmy siebie nawzajem i swoje pomysły.
  3. Nad Bazarkiem czuwa Administrator, który:

    • przyłącza nowe osoby;
    • moderuje komentarze;
    • wyklucza osoby naruszające regulamin.
  4. Administrator ma obowiązek usunąć osoby z blogu, które:

    • wystawiają na sprzedaż przedmioty wykonane na podstawie projektów innych osób;
    • nie wywiązują się z dokonanych transakcji;
    • nie dbają o porządek na blogu.


Przebieg transakcji rozumianej jako kupno/sprzedaż lub wymiana.
  1. Wymiana danych osobowych kupujących i sprzedających odbywa się  tylko na adres mailowy.
  2. Przy wymianie koszty przesyłki ponosi wysyłający, przy kupnie - kupujący (chyba, że strony umówią się inaczej).
  3. W przypadku sprzedaży obowiązuje smutna zasada "kto pierwszy ten lepszy", jak na pchlich targach (by uniknąć licytacji). Pierwszeństwo zakupu ma osoba, której komentarz był pierwszy! Inaczej osoba oferująca „swoją pracę” może zostać zasypana mailami, na które trzeba będzie odpowiedzieć odmownie.
  4. W przypadku wymiany propozycje przysyłane są na mailem - właściciel wybiera, na co chce się wymienić (by uniknąć licytacji).
  5. Przedmioty obowiązkowo wysyłane są przy pomocy takiej usługi Poczty Polskiej bądź jakiejkolwiek innej firmy, która łączy się z potwierdzeniem nadania (typu list polecony) 
  6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo transakcji.


Zasady korzystania z blogu
  1. Osoby chcące dołączyć do bloga wysyłają zgłoszenie do administratora na adres:kobrapf@gmail.com.
  2. Sprzedajemy w cenach ustalonych przez nas - sami wiemy ile wysiłku i pracy w to włożyliśmy aby daną rzecz wykonać. 
  3. Obowiązuje zasada 1 post na 1 przedmiot (czyli np. w jednym poście jest jedna kartka, jedna serwetka, jedna maskotka lub komplet – kartka, zakładka, notes).
  4. W każdym poście zamieszczamy:

    • dokładny opis przedmiotu,
    • fotografię,
    • cenę,
    • własny adres mailowy,
    • koszty pakowania i przesyłki.
  5. Do opisu postów stosujemy stałe etykiety według kategorii: "Stworzone przez" i "Technika" oraz pozostałe w zależności od przedmiotu ("Do ubrania", "Dodatki", "Dla domu", "Zabawki", "Akcesoria", "Biżuteria"). Do każdej kategorii przypisanych jest kilka etykiet (prawa strona bloga). WAŻNE: NIE DODAJEMY NOWYCH ETYKIET!!! Jeżeli zajdzie potrzeba dodania nowej etykiety należy zgłosić ten fakt administratorowi. Jeżeli masz problem z podpisywaniem postów etykietami to przejrzyj opublikowane już posty.
  6. Po zakończeniu transakcji usuwamy post ze sprzedanym przedmiotem.

Serdeczne podziękowania dla Sary i Rachel za udostępnienie Nam Regulaminu stworzonego na potrzeby Pchlego Targu!!!