poniedziałek, 28 listopada 2011

Przybornik- wiatowy

              Mam do zaoferowania przybornik.
Do torebki, podróży czy porządku w szufladzie. Jak kto woli ;-)
             Ja swój noszę w torebce a w nim rzeczy do szycia. Jak nici igły, centymetr, nożyczki i inne drobiazgi, moja mam ma w nim druty i szydełka.
Można go zastosować według własnego uznania.
              Przybornik jasno niebiesko- szary w kwiaty




Koszt przybornika to 20 zł wraz z kosztem przesyłki
                    Zainteresowane osoby proszę o komentarz i kontakt
                                            na e-maila tonnia@interia.eu
                    Więcej zdjęć i inne kolory przyborników u mnie na blogu.
                                 Serdecznie zapraszam
                              http://swiatnitekimaterialow.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz