piątek, 8 lutego 2013

Króliki z siana

Witam,
mam do zaoferowania króliki z siana.

Uroczy królik wykonany własnoręcznie z siana. 
Udekorowany kokardą z tasiemki, włoski z sizalu oraz dodatki plastikowe. 
Całość klejona klejem na gorąco. 
Urocza dekoracja wielkanocna stołu, domu na lata.
 Ładnie pachnie sianem.
Po świętach można zapakować do torebki a w przyszłym roku ponownie będzie cieszyć oko.
 Królik jest w trzech rozmiarach. 
Wysokość ok.22 cm, 50cm i 70cm.
Kolory do wyboru widoczne na zdjęciu i na zdjęciach z małymi królikami.
W celu ustalenia kolorów proszę o kontakt na maila. 
Ponieważ króliki robione są ręcznie mogą się nieznacznie różnic od tych na zdjęciach. 
 Nie ma dwóch identycznych:)
Zapraszam!

MAŁE KRÓLIKI ok.22cm wzrostu
cena 15zł plus 9,50 koszt wysyłki



 


ŚREDNIE KRÓLIKI ok.50cm wzrostu
cena 25zł plus 13zł koszt przesyłki



DUŻE KRÓLIKI ok.70cm wzrostu 
cena 35zł plus 17zł koszt przesyłki





11 komentarzy:

  1. króliki śliczne,takich szukałam

    OdpowiedzUsuń
  2. poproszę o podanie maila,jestem zaintesowana zakupem

    OdpowiedzUsuń
  3. witam jestem zainteresowana kupnem krolika prosze o adres meilowy

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę o podanie maila,jestem zaintesowana zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę o podanie maila, ponieważ jestem zainteresowana zakupem




    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jestem również zainteresowana kupnem, proszę o podanie maila.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, jestem również zainteresowana kupnem, proszę o podanie maila.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. chce kupic duzego proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam proszę o jakiś kontakt do Pani. Tez jestem zainteresowana kupnem króli. Pozdrawiam paulina.finezja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, jestem zainteresowana kupnem, proszę o podanie maila.

    OdpowiedzUsuń
  11. witam jestem zainteresowana kupnem zająca 50 cm. prosze o kontakt moj e-mail: mmojzych@wp.pl

    OdpowiedzUsuń